iLens.be combineert de voordelen van online bestellen met het ongebonden advies en de persoonlijke service van de zelfstandige opticien.
Ruim 150 medewerkers in meer dan 80 (zelfstandige) servicepunten staan voor u klaar om u op een veilige en verantwoorde manier te begeleiden tijdens het dragen van contactlenzen.
Ilenzen -3.00 4 DAG lenzen zeer wazig zicht / lenzen TE dun en breken HEEL gemakkelijk / Klantvriendelijkheid 0 Ik draag al ruim 10 jaar lenzen, amper problemen mee gehad. Onze gezinsleden waren ook trouwe klant bij Ilens, sinds 2016 kopen wij per persoon per 3 maand 90 daglenzen aan 0,60 cent PER LENS. Voorval 1: vorig jaar ons 1x (!) vergist in aankoop (+2,50 ipv -2,50) doos opengedaan, en pas bij het insteken van 1 paar gemerkt dat dit de foute lenzen waren. Als groot bedrijf kan je dan een geste aanbieden aan je trouwe klant, door de doos terug te nemen en in een ander kartonnen doosje te steken, of je biedt 10% korting aan bij een nieuwe aankoop, kost je als bedrijf niets en de klant is tevreden. Was blijkbaar te moeilijk, maar oké. Tot daar aan toe. Voorval 2: We merken de laatste maanden op dat de lenzen steeds dunner worden (comfortredenen en dergelijke OK, maar tegenwoordig kan je ze geen 2 seconden op je vinger leggen, of ze klappen toe. En O wee als je niet ULTRA voorzichtig bent of de lens scheurt gewoon en 60 cent de vuilbak binnen. DE DRUPPEL en Voorval 3: Gisteren steek ik een paar lenzen in, rechteroog VOLLEDIG WAZIG zicht. Bril op, geen probleem. Probleem ligt dus bij de DAGlens. (ik heb 2 verschillende lenzen, -2,50 en -3,00. Dus probleem ligt bij de 3.00 lenzen). Tot 3 maal toe nieuwe lens geprobeert, steeds zelfde resultaat. 0,60 X 3 = ongeveer 2 euro de vuilbak binnen. Je kaart dit aan via een privébericht ipv het aan de grote klok te hangen. Krijg je een algemeen berichtje terug, zonder in te gaan op de kwestie "ga bij je optieker van dienst en die zal je aanraden welke lens geschikt is." Terwijl ik al 10 jaar dezelfde DAG lens heb. Jullie hebben 3 klanten verloren, en ik hoop dat er nog meer zijn. Verschillende leveranciers te vinden, soms voor zelfs de helft van de prijs. Vriendelijke groet, Een ontevreden klant.